بدون شرح

یکی از مکالمات حضرت موسی و خداوند

"ای پسر عمران!!!هرگاه بنده ای مرا بخواند،آنچنان به سخن او گوش می سپارم که گویی بنده ای جز او ندارم.اما شگفتا که بنده ام همه را چنان می خواند که گویی همه خدای اویند جز من"



نظرات شما عزیزان:

مشاور خانواده
ساعت11:55---1 فروردين 1391
تنها خدا می داند،بهترین چگونه معنا می شود،من ان بهترین ها را در سال نو برایت ارزو دارم....
بهار 91 مبارک...
[گل][گل][گل][گل][گل][لبخند]


مشاور خانواده
ساعت11:55---1 فروردين 1391
تنها خدا می داند،بهترین چگونه معنا می شود،من ان بهترین ها را در سال نو برایت ارزو دارم....
بهار 91 مبارک...
[گل][گل][گل][گل][گل][لبخند]


mahsa
ساعت19:23---25 اسفند 1390
چنان گوش کن که

انگار بعد از آن

دیگر نخواهی شنید

پیشاپیش عید مبارک


آرزو
ساعت16:18---22 اسفند 1390
سلام آقا رضا

ممنون که به وبم اومدین و نظرتون رو با من در میون گذاشتین

باز هم ممنون

راستی آقا رضا وقتی اومده بودین به وبم پست ورود ممنوع وبم رو کامل خوندین؟

می تون ازتون بخوام که اگه این پست رو کامل نخوندین یه بار دیگه بیاین و کامل بخونیدش و نظرتون رو در موردش بهم بگین؟

منتظر بمونم؟



آرزو
ساعت16:18---22 اسفند 1390
سلام آقا رضا
ممنون که به وبم اومدین و نظرتون رو با من در میون گذاشتین
باز هم ممنون
راستی آقا رضا وقتی اومده بودین به وبم پست ورود ممنوع وبم رو کامل خوندین؟
می تون ازتون بخوام که اگه این پست رو کامل نخوندین یه بار دیگه بیاین و کامل بخونیدش و نظرتون رو در موردش بهم بگین؟
منتظر بمونم؟


آرزو
ساعت19:42---21 اسفند 1390
سلام با

***دنیای عکس***

***دنیای کاریکاتور***

***زندگینامه رها اعتمادی***

***زندگینامه پانته آ مدیری***

***شناسنامه شبکه من و تو***

***ورود ممنوع***
و چندین و چند پست دیگه

>>>> آپم
و منتظر حضور گرم شما[گل]و استفاده از نظرات ارزشمندتون[گل]هستم



mahsa
ساعت17:50---21 اسفند 1390
salam
bashe hatman ro sefedet mikonam


ranius
ساعت20:22---3 اسفند 1390
سلام.وبلاگ زیبایی دارید.به وب منم اگه سر بزنید بد نمیگذره!برترین رمان های فانتزی
اگه خوشت اومد بگو تبادل لینک کنیم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: